Přebor ČOS sokolské všestrannosti - Praha

pro kategorii starších žáků a žákyň, dorostenců a dorostenek, mužů a žen


Datum konání: 14.6.2013
Typ akce :Závod
Určena proveřejnost, členové, cvičitelé, trenéři,
Kategorie:starší žáci, starší žákyně, dorostenci, dorostenky, muži, ženy,
Pořadatel / místo konání:Tyršův dům
Kraj:Hlavní město Praha
Kontaktní osoba:603 150 570, 257 007 388, e-mail:
Ulice:Újezd 450
Město:Praha 1
pořadatel akce:ČOS


 

 

 
   


                                     Odbor všestrannosti ČOS, tel. 257 007 388, e-mail: odbor.vsestrannosti@sokol.eu

                

 

       
  P O K Y N Y
   
 

POKYNY  pro závodníky,

vedoucí výprav, rozhodčí a organizátory,

   účastníky finále Přeboru ČOS

v sokolské všestrannosti 2012/2013

 

►►►  I.   POŘADATEL

            Náčelnictvo odboru všestrannosti ČOS

 

            Činovníci

            ředitel přeboru                                                           Miroslav Vrána

            jednatel přeboru                                                        Jarek Kučera

            technický ředitel – SG + šplh – mužské složky        Petr Svoboda

            technický ředitel – SG + šplh – ženské složky         Lenka Kocmichová

            technický ředitel – atletika                                         Lia Zahradníková

            hlavní rozhodčí SG – ženské složky                         Lenka Jandová

            hlavní rozhodčí SG – mužské složky                        Bohuslav Povondra

            hlavní rozhodčí atletiky                                              Vanda Marušová

            hlavní rozhodčí plavání                                              Milan Sobota

vedoucí zpracování výsledků                                    Martin Sobota

zdravotní zabezpečení                                              Blanka Kocmichová
                                                                                              Barbora Frýbová

                                                                                  Michaela Honzírková

 

►►►  II.   ORGANIZAČNÍ POKYNY

 

  1. Datum konání                                   14.6. – 16.6. 2013

Místo konání                                       Tyršův dům, Praha 1, Újezd 450/40

Prezence                               14. 6. 2013    

(GPS:50°5´0,959“N;14°24´19,876E)

Závody ve SG a šplhu            15. 6. 2013      Tyršův dům T1 (mužské složky)

Nosticova tělocvična (ženské složky)

(GPS:50°5´5,694“N 14°24´22,887E)

Závody v atletice                    15. 6. 2013      Fak. ZŠ V Remízku III/910,

Praha 5, Barrandov

(hřiště - GPS:50°1´38,07“N;14°22´10,069“E)

Závody v plavání                   16. 6. 2013     Tyršův dům, bazén

Vyhlášení výsledků                 16. 6. 2013      Tyršův dům, tělocvična T1

 

2)        Doprava MHD do Tyršova domu, Praha 1, - využívejte přímých spojů, bez přestupů

                 A) ze stanice metra „B“ Anděl tramvají č.6, č.9, č.12, č.20 – (směr  centrum) -

vystoupit ve stanici  Újezd (č.6, č.9), ve stanici Hellichova (č.12, č.20)

B) ze stanice metra „A“ Malostranská tramvají č. 12, č.20 (směr Sídliště Barrandov),

      č. 22 (směr Nádraží Hostivař) vystoupit ve stanici Újezd

C) z hlavního vlakového nádraží tramvají č. 9 – (směr Sídliště Řepy),

vystoupit ve stanici Újezd

D) z vlakového nádraží Smíchov tramvají č. 12 (směr Palmovka) č. 20

(směr Divoká Šárka) – vystoupit ve stanici Hellichova

E) z autobusového nádraží Florenc metrem „B“ do stanice Anděl, dále viz a)

 

POZOR – stanice metra „B“ Národní je uzavřená

 

►►►  III.   ÚČAST

 

Župa vysílá na finále Přeboru ČOS pouze řádně přihlášené závodníky

dle jmenovité přihlášky a na základě potvrzení účasti na přeborech pořadatelem, to je OV ČOS.

           

Pokud se dostaví osoba, která nebyla předem přihlášena,

nebude pro ni zajištěna strava ani ubytování a nebude jí proplaceno jízdné.

 

►►►  IV.   PREZENCE

 

4)         ► pátek 14.6. 2013 od 17:30 do 20:00 hod (Tyršův dům, posluchárna P1)                   

Prezenci provedou vedoucí župních výprav  (i pražských žup) hromadně za celou župu

(dále jen vedoucí výprav). Vedoucího výpravy určí župa.

            Při prezenci vedoucí  výpravy:

A) předloží platné členské průkazy ČOS všech závodníků - řádně vyplněné, opatřené razítkem T.J.,

podepsané, s vlepenou fotografií a členskou známkou na rok 2013.

Při nesplnění této povinnosti nebude závodníkovi umožněn start - bez náhrady

B) předloží průkazy zdravotní pojišťovny (případně jejich kopie) všech přihlášených závodníků

c)    předloží „Potvrzení účasti závodníků a doprovodu“, potvrzené župou

d)    uhradí startovné (50,-Kč/závodníka)

e)    převezme stravenky, startovní čísla, účastnický odznak

f)    odevzdá CD s hudbou pro prostná ženských kategorií. Každá závodnice musí mít

vlastní CD s kvalitní nahrávkou řádně označené jménem závodnice, T.J. a župou. Na

CD je nutné označit také číslo skladby, pokud je na CD více skladeb.

Po závodě si nezapomeňte vyzvednout CD v hudební režii !!!

            g)   ubytuje členy župní výpravy dle pokynů, které obdrží u prezence

h)   vyúčtuje jízdné pro členy župní výpravy (viz. JÍZDNÉ), formuláře obdrží u výplaty  

      jízdného. Pokyny k vyplnění formulářů budou sděleny pokladní přeboru přímo v místě

      vyplácení jízdného (podle způsobu dopravy do Prahy…).   

      Doporučujeme přivést sebou jednu soupisku navíc – použití při proplácení

      jízdného. Jízdné se vyplácí do 22:00 hod.

 

   Při neúčasti přihlášené župy budou účtovány skutečně vzniklé náklady

                -  v případě problémů na cestě (opožděný příjezd) volejte  mobil: 603 150 570

 

  Od 20:30 hod. se koná porada vedoucích výprav, činovníků přeboru a hlavních rozhodčích

jednotlivých sportovních odvětví.

Účast na této poradě je povinná pro všechny vedoucí výprav (i pražských).

 

►►►  V.   JÍZDNÉ

 

            Jízdné bude proplaceno při prezenci dle platné směrnice OV ČOS.

 

1/ Jízdné hromadným dopravním prostředkem bude proplaceno přihlášeným účastníkům po předložení jízdenky

hromadným dopravním prostředkem (autobus, vlak II. třída) včetně MHD v Praze.

Při cestách vlakem musí župní výprava použít hromadnou jízdenku.

  • Pokud se akce zúčastňuje skupina (to je min. 2 osoby), musí použít hromadnou jízdenku.  
  • Počet osob na hromadné jízdence musí souhlasit s počtem přihlášených osob (potvrzených pořadatelem) na akci.
  • Hromadná jízdenka pro jiný počet osob nebude proplacena.
  • Zavazadla: jízdenky za zavazadla budou proplaceny.

 

  • Doprava MHD v Praze: jízdenky MHD budou proplaceny v potřebném počtu.

 

 

 

 

POZOR!!!  Doprava MHD v Praze:           

Vedoucí výprav při příjezdu do Prahy  zajistí potřebný počet jízdenek MHD pro nutné cestování po Praze.

To je 4 jízdenky /osobu (pro 6.sled dorostenci,muži = 6 jízdenek/osobu).

Ceny jízdenek MHD

platnost 30 minut  - dospělý = 24,-Kč,

děti od 6 do 15 let = 12,-Kč,

(platnost 90 minut dospělý = 32,-Kč, děti od 6 do 15 let = 16,-Kč).

POZOR! na dopravu do Tyršova domu (pátek) a na dopravu z TD na nádraží (neděle) i

na dopravu z Tyršova domu na Barrandov (sobota) postačí vždy jízdenka nepřestupná krátkodobá 

á 24,-Kč/dospělá osoba, á 12,-Kč/děti od 6 do 15 let.

Tyto jízdenky je třeba zahrnout do celkového vyúčtování jízdného.

Informace o MHD v Praze na www.DPP.cz

 

2/ Při použití soukromého vozidla bude jízdné proplaceno majiteli soukromého vozidla (řidiči),

který bude mít cestu předem schválenou OV ČOS.

To znamená nahlásit předem e-mailem: odbor.vsestrannosti@sokol.eu,

(počet a jména osob, které osobním autem přijedou + SPZ).

 

Možnosti:

a/  vozidlo bude plně obsazeno (tzn. min. 3 osoby) – v tomto případě bude jízdné vyplaceno částkou 3,- Kč za každý ujetý km bez rozdílu typu a spotřeby (pouze řidiči).

b/  vozidlo bude obsazeno pouze 2 osobami – v tomto případě bude jízdné vyplaceno částkou 2,- Kč za každý ujetý km bez rozdílu typu a spotřeby  (pouze řidiči).

c/ pokud řidič jede sám (např. rozhodčí), má  nárok pouze na cestovné ve výši jízdenky hromadné dopravy (vlak II. tř.)

Nebude-li cesta nahlášena a schválena předem, má řidič nárok pouze na cestovné ve výši jízdenky hromadné dopravy (vlak II. tř.).

Všem ostatním spolucestujícím v soukromém vozidle se cestovné neproplácí.

Nemá-li soukromé vozidlo havarijní pojištění na všechna sedadla. ČOS nepřebírá zodpovědnost za případné škody na zdraví a majetku.

 

            3/  Jízdné větší skupiny cvičenců (pronájem autobusu)

Vysílající složka požádá písemně na OV ČOS o povolení pronájmu autobusu nejpozději v den uzávěrky přihlášek - (uvede dopravce, předběžnou cenu pronájmu a vytížení autobusu).

Pokud bude pronájem schválen, vysílající složka přefakturuje  vzniklé náklady na OV ČOS nejpozději do čtyř týdnů po ukončení akce

(zašle přefakturaci společně s kopií zaplacené faktury za dopravu).

Později zaslaná přefakturace nebude proplacena.

 

Výjimky v proplacení jízdného schvaluje vedení náčelnictva ČOS.

 

            Vyúčtování jízdného za celou župní výpravu najednou provede vedoucí výpravy ihned po prezenci 14.6.2013 od 17:00 do 22:00 hod.

V sobotu  a v neděli se jízdné již nebude proplácet (neplatí pro rozhodčí a organizátory).

 

►►►  VI.   UBYTOVÁNÍ - závodníci + doprovod

 

            Ubytování hradí OV ČOS závodníkům a povolenému počtu doprovodu.

Ubytování zajišťujeme v tělocvičnách Tyršova domu na vlastní podložce a spacím pytli a v hostelu Sokol v Tyršově domě.

S rozdělením ubytovací kapacity byli župy seznámeny e-mailem dne 28.6. 2013.

 

►►►  VII.   STRAVOVÁNÍ - závodníci + doprovod

 

            Stravování hradí účastníci hromadně předem na základě požadavku uvedeného v potvrzené přihlášce.

Stravování začíná v sobotu snídaní a končí v neděli obědem.

Ceny: snídaně 44,- Kč, oběd 78,- Kč, večeře 73,- Kč.

Stravenky a informace o stravování obdrží vedoucí výpravy u prezence.

            Místo a doba výdeje stravy je součástí časového harmonogramu, který obdrží vedoucí výpravy na poradě vedoucích (pátek od 20:30 hod.).

U výdeje stravy mají přednost rozhodčí a organizátoři.

Upozorňujeme na dodržování pitného režimu – závodníci by si měli zajistit dostatečné množství tekutin nejen po dobu závodu.

Pitná voda bude k dispozici po celou dobu akce na všech sportovištích.

 

►►►  VIII.   STRAVOVÁNÍ  a  UBYTOVÁNÍ - rozhodčí + organizátoři

 

  1. -  stravování rozhodčích a organizátorů přeboru je zajištěno na základě došlých

      přihlášek a dle pracovního zařazení

b)   stravenky  a dobu výdeje stravy rozhodčí obdrží na poradě rozhodčích (termíny porad

      rozhodčích viz dále)

c)   rozhodčí a organizátoři mají u výdeje stravy přednost

d)   -  ubytování  rozhodčích a organizátorů je zajištěno na základě došlých přihlášek

v hostelu Sokol  v Tyršově domě.

 

►►►  IX.   OBLEČENÍ – závodníci, cvičitelé doprovod, rozhodčí

 

a/ závodníci - musí mít vhodné oblečení a obuv odpovídající danému sportovnímu

  odvětví ve všech soutěžích přeboru a při slavnostních nástupech:

                        (nevhodně oblečeným závodníkům nebude povolen start v soutěži)

*  slavnostní zahájení a závěrečné vyhlášení výsledků

  - sportovní úbor a obutí do tělocvičny. Nedodržení tohoto pokynu bude závodník ze slavnostního nástupu vyloučen.

*  soutěž SG ženských složek

  • gymnastický trikot, povoleny jsou krátké přiléhavé kalhoty (nejsou povoleny leginy do poloviny stehen)

*  soutěž SG mužských složek

- trenýrky nebo gymnastické šponovky a tílko nebo tričko

*  soutěže v atletice

- trenýrky nebo leginy a tílko nebo tričko, tretry jsou povoleny

*  soutěž v plavání

                  - klasické plavky (bermudy nejsou povoleny)

 

Označení závodního cvičebního úboru sokolskou symbolikou

(důstojně umístěnou – hruď nebo levý rukáv) je povinné pro SG a atletiku.     

 

b/ cvičitelé a doprovod - musí mít odpovídající sportovní oblečení a obuv, pokud jsou přítomni 

na sportovních plochách a sportovištích.

V civilním oblečení nebude doprovod na sportoviště vpuštěn. Do prostoru bazénu je nutné mít plavky a tričko.

 

c/ rozhodčí -    SG (muži) tmavé kalhoty a bílá košile

SG (ženy) tmavá sukně nebo tmavé kalhoty a bílou halenku

atletika – tmavé kalhoty (možné i sportovní) nebo sukně a bílá košile, halenka (možné i tričko)

                                   plavání – plavky, bílé tričko.

 

►►►  X.   PORADY   (účast na poradách je povinná)

 

  1.        Porada vedoucích výprav, činovníků přeboru  a hlavních rozhodčích    

jednotlivých sportovních odvětví: pátek 14. 6. 2013 ve 20:30 hod v TD, posluchárna č.1

           

b)         Porada rozhodčích SG ženských složek (hlavní rozhodčí Lenka Jandová):

                           pátek 14.6. 2013 v 19:00 hod – zasedací místnost náčelnictva ČOS, TD

 

c)         Porada rozhodčích atletiky (hlavní rozhodčí Vanda Marušová):

                           sobota 15. 6. 2013 v 7:45 hod –Fakultní Základní škola Barrandov II,

                                                      V Remízku III/919, Praha 5

 

            d)         Porada rozhodčích SG mužských složek (hlavní rozhodčí Bohuslav Povondra):

sobota 15. 6. 2013 ve 13:00 hod – zasedací místnost náčelnictva ČOS, TD

           

            e)         Porada rozhodčích a organizátorů plavání (hlavní rozhodčí Milan Sobota):

                           neděle 16.6. 2013 v 7:00 hod – vestibul bazénu Tyršova domu

 

 

 

 

►►►  XI.   ČASOVÝ POŘAD ZÁVODŮ – /předběžný/

 

Slavnostní nástup

závodníci, doprovod, rozhodčí SG

ženských, případně rozhodčí mužských složek (mimo 1.sled - žákyně III.)

sobota 15.6.

řazení od 7:15

 

řazení tělocvična T4

 

od 7:30 hod.

tělocvična T1,

Tyršův dům, Praha 1

SG + šplh

ženské složky

sobota 15.6.

 

od 8:00 hod.

Nosticova tělocvična

Praha 1

SG + šplh

mužské složky

sobota 15.6.

od 14:00 hod.

tělocvična T1,

Tyršův dům, Praha 1

Atletika

mužské složky

sobota 15.6.

od 9:00 hod. a od 18:00 hod. 

               (6.sled)

FZŠ V remízku,

Praha 5, Barrandov

Atletika

ženské složky

sobota 15.6.

od 15:00 hod.

FZŠ V remízku,

Praha 5, Barrandov

Plavání

dle časového pořadu plavání

neděle 16.6.

od 8:00 hod.

bazén

Tyršův dům, Praha 1

Vyhlášení výsledků

všichni účastníci

neděle 16.6.

od 13:30 hod.

tělocvična T1, (řazení T4)

Tyršův dům, Praha 1

Doprovod závodníků musí mít sportovní oblečení a vhodnou obuv.

Na sportovištích jsou přítomni pouze závodníci a jejich doprovod kategorie, která právě soutěží.

Předpokládaný konec přeboru - neděle 16.6. 2013 do  16:00 hod.

Žádáme vedoucí výprav, aby si naplánovali odjezdy z Prahy po vyhlášení výsledků.

Podrobný harmonogram přeboru a časové pořady závodů obdrží vedoucí výprav na poradě

 

►►►  X.   DOPRAVA po Praze MHD v době závodů

            Informace o dopravě o přejezdech na sportoviště obdrží vedoucí výprav na poradě

(pátek od 20:30 hod.).

 

►►►  XII.   DŮLEŽITÁ  UPOZORNĚNÍ

1)         Přihlášeného závodníka lze ze zdravotních důvodů nahradit jiným závodníkem     

nejpozději  při prezenci - za podmínky, že splňuje kritéria pro nominaci.

2)         Za zdravotní stav nezletilých závodníků odpovídají rodiče.

Dospělí závodníci odpovídají za svůj zdravotní stav osobně.

3)         Závodníci, kteří trvale užívají léky jsou povinni tuto skutečnost vždy hlásit zdravotníkovi a patřičné léky mít u sebe.

4)         Nástup všech účastníků i rozhodčích při zahájení (kromě 1.sledu SG-Ž)

a při závěrečném vyhlášení výsledků je povinný ve sportovním oblečení a v obutí do tělocvičny.

5)         Na sportovištích se pohybují pouze závodníci kategorie, které právě soutěží

a jejich doprovod (viditelně označení vizitkou).

6)         Nářadí musí odpovídat přepisům a pravidlům. Za jeho stav odpovídá technický ředitel.

Případné připomínky lze směrovat pouze na technického ředitele.

Není přípustné, aby případné výjimky a změny povoloval někdo jiný např. rozhodčí, včetně hlavního rozhodčího.

7)         SG – starší žákyně III. a IV. – pro volný přeskok je určeno nářadí – kůň (viz PROPOZICE bod 8)

8)         SG – ženy - akrobacie: SG ženy - pružný pás 12 m.

9)         Atletika:10 minut před každou atletickou disciplínou se závodník zaregistruje u příslušného

            vrchníka. Pro závod v atletice  lze použít   tretry s hřeby na tartan.

10)       Plavání: plave se zvoleným plaveckým způsobem,

který v průběhu závodní trati nelze měnit. Koupací čepici doporučujeme – není povinná.

11)       Výsledky: Pořadatel zpracuje podrobnou výsledkovou listinu. Výsledky budou k dispozici na

www.sokol.eu a www.sokol.cz.

12)      Je nepřípustné vnášet do prostorů konání závodu cenné věci.

Ve výjimečných případech nutno cenné věci uložit u vedoucího župní výpravy nebo u pořadatele přeboru (OV ČOS).

13)     Každý účastník Přeboru (závodníci, doprovod, rozhodčí a organizátoři) musí během celého přeboru nosit viditelně účastnický odznak,

doprovod, rozhodčí a organizátoři navíc vizitku (obdržíte u prezence).

14)       Večer se TD bude zamykat ve 23:00 hod.

15)       Ubytovacích prostor: kdo odchází poslední, je vždy povinen ubytovací prostor zamknout a klíč odevzdat ve vrátnici č. 2.

V neděli po ukončení akce je povinnost klíč a ubytovací prostor předat vedoucímu ubytování.

16)       Sokolská prodejna bude pro účastníky přeboru otevřena v pátek 1.6.2012 do 22.00 hodin.

 

Jarek Kučera v.r.                                                                Miroslav Vrána v.r.

místonáčelník ČOS                                                             náčelník ČOS

jednatel přeboru                                                                  ředitel přeboru

V Praze dne 6.6. 2013   

Příloha:  „Potvrzení účasti“

 

 

 

 

 
   

P R O P O Z I C E

Přeboru ČOS sokolské všestrannosti na cvičební rok 2012 / 2013

pro kategorie starších žáků a žákyň, dorostenců a dorostenek, mužů a žen

 

1.   Pořadatel

            Náčelnictvo Odboru všestrannosti ČOS

 

2.   Základní předpis

Závodí se podle:

  1. Systému soutěží odboru všestrannosti ČOS,
    schváleného náčelnictvem odboru všestrannosti ČOS dne 7.10.2011.

b)   Rozpisu soutěže sokolské všestrannosti na cvičební rok 2012 / 2013,

      schváleného náčelnictvem odboru všestrannosti ČOS dne 19.10. 2012.

 

3. Hlavní činovníci: 

            ředitel přeboru                                               Miroslav Vrána

jednatel přeboru                                             Jarek Kučera

technický vedoucí – SG mužské složky     Petr Svoboda

technická vedoucí – SG ženské složky        Lenka Kocmichová

technická vedoucí – atletika                          Liana Zahradníková

hlavní rozhodčí SG – ženské složky             Lenka Jandová

hlavní rozhodčí SG – mužské složky            Bohuslav Povondra

hlavní rozhodčí atletiky                                  Vanda Marušová

hlavní rozhodčí plavání                                  Milan Sobota

vedoucí zpracování výsledků                        Martin Sobota

zdravotní dozor                                              MUDr. Blanka Kocmichová

 

4.  Datum a místo konání    14. - 16. června 2013  Praha

 

PREZENCE  14.6. 2013 /17:30-19:30hod./  

  Praha 1, Tyršův dům, Újezd 450,

                                                          

Vedoucí při prezenci předloží:

  • soupisku přihlášených závodníků potvrzenou župou
  • platné členské průkazy České obce sokolské, tj. řádně vyplněné,
  • opatřené razítkem T.J., podepsané, s vlepenou fotografií a členskou známkou na rok 2013
  • průkazy zdravotní pojišťovny nebo jejich kopie všech přihlášených závodníků
  • hudbu pro prostná závodnic ženských složek

Při prezenci bude vybíráno startovné

ve výši 50,- Kč za závodníka

 

            Závodníci, kteří se neprezentují v tomto termínu, nebudou do přeboru zařazeni.

Platí i pro pražské župy!

V případě zpoždění dopravy volat na mobil 603 150 570.

           

            Místa konání jednotlivých závodů:

      -     zahájení přeboru                    15.6.    Tyršův dům, tělocvična T1

      -     závody ve SG a šplhu            15.6.    Tyršův dům, tělocvična T1, mužské složky

      -     závody ve SG a šplhu            15.6.    Nosticova tělocvična, Praha 1,  ženské složky

-     závody v atletice                    15.6.    Hřiště u fakultní ZŠ V Remízku, P 5 - Barrandov

-     závody v plavání                     16.6.    Tyršův dům, bazén

-     vyhlášení výsledků                 16.6.    Tyršův dům, tělocvična T1

 

5.   Kategorie

                       

  • starší žáci a žákyně   III.         12 – 13 let                   rok narození    2000 –2001
  • starší žáci a žákyně  IV.         14 – 15 let                   rok narození    1998 - 1999
  • dorostenci a dorostenky        16 – 18 let                   rok narození    1995 - 1997
  • muži a ženy                           19 let a starší              rok narození    1994 a starší

 

6. Technický předpis

Pro všechny kategorie platí Technická ustanovení (bod č.11. a č.12.)

a Předpis (bod  č.13.) Rozpisu soutěže sokolské všestrannosti 2011/ 2012 z 19.10. 2012.

Nominaci rozhodčích pro jednotlivé soutěže provede OV ČOS.

 

 

7.   Hudební doprovod (k prostným ženských složek)

Každá závodnice musí mít vlastní CD v klasickém formátu  s kvalitní nahrávkou,

řádně označené jménem závodnice, názvem T.J. a župy.

Na CD je nutné označit také číslo skladby, pokud je jich na CD víc.

Vedoucí skupiny odevzdají takto označená CD při prezenci.

Po závodě si nezapomeňte vyzvednout CD v hudební režii !!!

 

 

8.   Podmínky účasti

Viz bod 9. Rozpisu soutěže sokolské všestrannosti ČOS z 19.10. 2012.

V přeboru ČOS není povolena účast závodníků registrovaných ve sportovních svazech atletiky,

sportovní gymnastiky, plavání a závodníkům, kteří se zúčastňují postupových svazových soutěží.

V případě, že bude zjištěno nedodržení tohoto ustanovení, bude závodník bez náhrady ze soutěže vyloučen.

 

Viz bod 13. Rozpisu soutěže sokolské všestrannosti ČOS z 19.10.2012.

Ženské složky soutěží ve SG podle Závodních sestav SG ženských složek platných od 1.9. 2010.

Jako přeskokové nářadí bude pro kategorii žákyně III a IV. použit kůň.

 

Mužské složky soutěží ve SG podle Závodních sestav SG mužských složek platných od 1.9.2002

a dle Změn závodních sestav SG mužských složek, platných od 1.9. 2005

a dle Druhých změn závodních sestav SG mužských složek platného od 1.9. 2010.

 

 

9.   Postupový klíč

 

V jednotlivých kategoriích mohou župní náčelnictva

přihlásit následující počty závodníků a závodnic:

 

 

počet nominovaných závodníků

počet závodníků, kteří dokončili župní přebor

starší žákyně III

starší žákyně IV

   2 závodnice, jestliže župní přebor ukončilo

1 – 10 závodnic

+ 1 závodnice za každých dalších započatých 10 závodnic

 

starší žáci      III

starší žáci      IV

   2 závodníci, jestliže župní přebor ukončilo

1 –   4 závodníci

+ 1 závodník za každé další započaté 4 závodníky

 

dorostenky

dorostenci

   3 závodnice/níci, jestliže župní přebor ukončilo

1 –   6 závodnic/níků

+ 1 závodnice/ník za každé další započaté 3 závodnice/níky

 

ženy, muži

   3 závodnice/níci, jestliže župní přebor ukončilo

1 –   6 závodnic/níků

+ 1 závodnice/ník za každé další započaté 3 závodnice/níky

 

 

 

 

 

 

 

Pro účast v Přeboru rozhoduje vždy počet závodníků, kteří k termínu odeslání přihlášek, tj, do 29.5. 2013,

absolvovali celý župní přebor (závodník musí zvládnout a absolvovat všechny disciplíny).

V počtu nominovaných závodníků za župu může být jeden závodník,

který neabsolvoval z objektivních důvodů (písemně zdůvodnit) jedno sportovní odvětví.

Župy nemusí vysílat závodníky z prvních míst dle umístění v župním přeboru.

Župa má možnost vyslat závodníky dle své úvahy

(při zachování podmínky absolvování celého závodu).

V případě velkého počtu přihlášek si pořadatel vyhrazuje právo

upravit počet startujících.

 

Doprovodjedna osoba za ženské složky a jedna osoba za mužské složky

tj.max. dvě osoby za župu (z kapacitních důvodů).

                       

10.   Přihlášky

           

Termín doručení přihlášek:    do 29. května  2013

(platí datum  odeslání mailu nebo razítko pošty).

 

Zaslání přihlášky se všemi požadovanými výsledky

a přílohami elektronickou poštou

e-mail:            odbor.vsestrannosti@sokol.eu

nebo               mkoutska@sokol.eu

 

nebo na adresu:

Odbor všestrannosti ČOS

(OV ČOS, Újezd 450, 118 01 Praha 1)

 

Župy zasílají:

  1. župou potvrzené přihlášky účastníků pro všechny kategorie (jméno, T.J. Sokol, rok narození, kategorie), spolu se závaznou objednávkou ubytování (příloha 1)
  2. výsledkové listiny všech župních závodů, zpracované dle nového počítačového programu hodnocení, které bylo rozesláno na všechny župy elektronicky dne 16.11.2011 ve 13:27 hod., ze kterých bude patrné i kolik závodníků ukončilo župní přebor ve své kategorii.

3)   závazné přihlášky na stravování (příloha 2), včetně potvrzení o úhradě stravy.

 

Na přihlášky došlé po výše uvedeném termínu, nebo na přihlášky neúplné nebude brán zřetel

– závodníci nebudou zařazeni do přeboru ČOS !!!


Výsledkové listiny musí být vyplněny u všech disciplín.

 

Pokud nominovaný závodník onemocní, lze ho nahradit závodníkem jiným

(který splnil kritéria pro nominaci)  - nejpozději při prezenci.  

 

11.   Ubytování, stravování (bude upřesněno v pokynech)

           

            Stravování a ubytování bude zajištěno.

Župy přihlašují všechny své účastníky k ubytování

a stravování hromadně na přiložených formulářích.

Ubytování tradičně na vlastních podložkách a ve vlastních spacích pytlích (tělocvičny v TD).

Rozhodčí a pořadatelé budou ubytováni v hostelu v Tyršově domě.

Ubytování je hrazeno z rozpočtu OV ČOS. Bližší informace k ubytování – viz Pokyny.

 

Úhradu za stravování provedou župy hromadně za všechny své závodníky a doprovod

předem současně s přihlášením k přeboru ČOS, nejpozději do 29. května 2013 na účet ČOS.

Číslo účtu:    277699580257/0100, variabilní symbol 130116/xx,

kde   xx = číslo přihlašované župy.

Potvrzení o úhradě stravy nutno zaslat společně s objednávkou stravování.

Podmínka pro objednání stravy. Počty jídel objednané stravy jsou závazné – nelze stornovat.

Ceny: snídaně 44,-Kč, oběd 78,-Kč. večeře 73,-Kč.

 

12.  Cestovné (hrazeno z rozpočtu OV ČOS)

 

Bude proplaceno při prezenci dle platné směrnice OV ČOS:

 

  1. Jízdné hromadným dopravním prostředkem bude proplaceno přihlášeným účastníkům po předložení jízdenky hromadným dopravním prostředkem (autobus, vlak II. třídy), včetně MHD v Praze. Při cestách vlakem musí župní výpravy použít hromadnou jízdenku.

 

  1. Při použití soukromého vozidla bude cestovné proplaceno majiteli soukromého vozidla (řidiči), který bude mít cestu předem schválenou náčelnictvem ČOS (tzn. předem na tel. 257 007 388, e-mail: odbor.vsestrannosti@sokol.eu) nahlásit počet a jména osob, které osobním autem přijedou).

Možnosti:      a/ Vozidlo bude plně obsazeno (tzn. minimálně 3 osoby).

                           V tomto případě bude cestovné vyplaceno částkou 3,- Kč za každý ujetý km bez

                            rozdílu typu a spotřeby vozidla (pouze řidiči).

b/ Vozidlo bude obsazeno pouze 2 osobami.

    V tomto případě bude cestovné vyplaceno částkou 2,- Kč za každý ujetý km bez  

     rozdílu typu a spotřeby vozidla (pouze řidiči).

                        c/  Pokud řidič jede sám, má nárok pouze na cestovné ve výši jízdenky   

                 hromadné dopravy (vlak II.tř.).

Nebude-li cesta nahlášena a schválena předem, má řidič nárok pouze na cestovné ve výši jízdenky hromadné dopravy (vlak II. třídy). Všem ostatním spolucestujícím v soukromém vozidle se cestovné neproplácí.

Nemá-li soukromé vozidlo havarijní pojištění na všechna sedadla, ČOS nepřebírá zodpovědnost

za případné škody na zdraví a majetku.

 

 

        3)  Jízdné větší skupiny cvičenců – pronájem autobusu

Vysílající složka požádá písemně OV ČOS o povolení pronájmu autobusu nejpozději v den uzávěrky přihlášek na akci, to je do 29.5.2013 ( uvede dopravce, předběžnou cenu pronájmu a vytíženost autobusu). Pokud bude pronájem schválen, vysílající složka přefakturuje vzniklé náklady na OV ČOS nejpozději do čtyř týdnů po konání akce (zašle přefakturaci spolu s kopií zaplacené faktury za dopravu). Později zaslaná přefakturace nebude proplacena.

Výjimky v proplácení cestovného schvaluje vedení náčelnictva ČOS.

 

 

13.  Vyhodnocení – výsledky přeboru ČOS

Výsledky se zpracovávají podle Rozpisu soutěže sokolské všestrannosti ČOS 2012 / 2013 

schváleného náčelnictvem  ČOS dne 19.10. 2012.

 

14.  Protesty

V souladu s pravidly se ve sportovní gymnastice protesty proti hodnocení nepřipouští.

V atletice, plavání a šplhu se písemné protesty podávají do rukou hlavního rozhodčího

příslušného sportovního odvětví s vkladem 100,- Kč, který při zamítnutí protestu propadá ve prospěch pořadatele.

Dle pravidel příslušného sportovního odvětví o protestu rozhoduje s konečnou platností komise složená

z ředitele závodu a hlavního rozhodčího příslušného sportovního odvětví.

 

 

 

15.  Oblečení

            a/ závodníci  musí mít vhodné oblečení a obuv odpovídající danému sportovnímu odvětví

ve všech soutěžích přeboru a při slavnostních nástupech:

    /nevhodně oblečeným závodníkům nebude povolen start v soutěži/

  • slavnostní zahájení a závěrečné vyhlášení výsledků - sportovní úbor a

       obutí do tělocvičny. Nedodržení tohoto pokynu bude závodník

       ze slavnostního nástupu vyloučen.

  • soutěž SG ženských složek - gymnastický trikot, povoleny jsou krátké      

       přiléhavé kalhoty (nejsou povoleny  leginy do poloviny stehen)

  • soutěž SG mužských složek - trenýrky nebo gymnastické šponovky a 

       tílko nebo tričko

  • soutěže v atletice -  trenýrky nebo leginy a tílko nebo tričko, tretry jsou

       povoleny

  • soutěž v plavání   -  klasické plavky (bermudy nejsou povoleny)

 

Označení závodního cvičebního úboru sokolskou symbolikou

(důstojně umístěnou – hruď nebo levý rukáv) je povinné pro SG a atletiku.           

 

b/ cvičitelé a doprovod - musí mít odpovídající sportovní oblečení a obuv,

pokud jsou přítomni na sportovních plochách a sportovištích.

V civilním oblečení nebude doprovod na sportoviště vpuštěn.

Do prostoru bazénu je nutné mít plavky a tričko.

 

c/ rozhodčí -  SG (muži)  - tmavé kalhoty a bílá košile

SG (ženy)  - tmavá sukně nebo tmavé kalhoty a bílá halenka

atletika  - tmavé kalhoty (možné i sportovní) nebo sukně a bílá košile,

 halenka (možné i tričko)

                                   plavání  - plavky, bílé tričko

16.  Odměny

První tři závodníci a závodnice v každém odvětví

a v celkovém umístění obdrží medaile a diplomy. 

 

17.  Startovné

50,-Kč/ závodníka – úhrada při prezenci

 

18. Závěrečná ustanovení

Pořadatel soutěže zpracuje výsledkovou listinu, kterou rozešle elektronicky všem župám.

Výsledky budou k dispozici rovněž na http://www.sokol.eu a http://www.sokol.cz                

 

 

 

Miroslav Vrána v.r.                                                        Lenka Kocmichová v.r.

náčelník ČOS a ředitel přeboru                                                         náčelnice ČOS

 

 

 

Přílohy:

1. Přihláška účastníků (závodníků a doprovodu), objednávka ubytování

2. Závazná objednávka stravování účastníků přeboru

 

Poznámka: přihlášené župy obdrží po 29.5. 2013 potvrzení účasti a bližší POKYNY

 

Zpracoval: Jarek Kučera

Odesláno na župy dne 25.4. 2013

 



vloženo dne: 08.06.2013 poslední změna: 09.06.2013 Michal Pávek,

Přílohy:

Pokyny pro účastníky 2013
1370690152_1.doc

(velikost 217088 bajtů)
Propozice 2013
1370690152_2.doc

(velikost 200192 bajtů)

Související informace:

Dokumenty k stažení

Výsledky Přeboru ČOS v sokolské všestrannosti st. žactva, dorostu a dospělých 2013 - Martin Sobota
Výsledky Přeboru ČOS v sokolské všestrannosti st. žactva, dorostu a dospělých 2013 v Praze
Přidáno: 16.06.2013 13:35:31

zobrazeno: 6615 x