pro kategorii starších žáků a žákyň, dorostenců a dorostenek, mužů a žen
Datum konání: | 14.6.2013 |
---|---|
Typ akce : | Závod |
Určena pro | veřejnost, členové, cvičitelé, trenéři, |
Kategorie: | starší žáci, starší žákyně, dorostenci, dorostenky, muži, ženy, |
Pořadatel / místo konání: | Tyršův dům |
Kraj: | Hlavní město Praha |
Kontaktní osoba: | 603 150 570, 257 007 388, e-mail: |
Ulice: | Újezd 450 |
Město: | Praha 1 |
pořadatel akce: | ČOS |
Odbor všestrannosti ČOS, tel. 257 007 388, e-mail: odbor.vsestrannosti@sokol.eu
POKYNY pro závodníky,
vedoucí výprav, rozhodčí a organizátory,
účastníky finále Přeboru ČOS
v sokolské všestrannosti 2012/2013
►►► I. POŘADATEL
Náčelnictvo odboru všestrannosti ČOS
Činovníci
ředitel přeboru Miroslav Vrána
jednatel přeboru Jarek Kučera
technický ředitel – SG + šplh – mužské složky Petr Svoboda
technický ředitel – SG + šplh – ženské složky Lenka Kocmichová
technický ředitel – atletika Lia Zahradníková
hlavní rozhodčí SG – ženské složky Lenka Jandová
hlavní rozhodčí SG – mužské složky Bohuslav Povondra
hlavní rozhodčí atletiky Vanda Marušová
hlavní rozhodčí plavání Milan Sobota
vedoucí zpracování výsledků Martin Sobota
zdravotní zabezpečení Blanka Kocmichová
Barbora Frýbová
Michaela Honzírková
►►► II. ORGANIZAČNÍ POKYNY
Místo konání Tyršův dům, Praha 1, Újezd 450/40
Prezence 14. 6. 2013
(GPS:50°5´0,959“N;14°24´19,876E)
Závody ve SG a šplhu 15. 6. 2013 Tyršův dům T1 (mužské složky)
Nosticova tělocvična (ženské složky)
(GPS:50°5´5,694“N 14°24´22,887E)
Závody v atletice 15. 6. 2013 Fak. ZŠ V Remízku III/910,
Praha 5, Barrandov
(hřiště - GPS:50°1´38,07“N;14°22´10,069“E)
Závody v plavání 16. 6. 2013 Tyršův dům, bazén
Vyhlášení výsledků 16. 6. 2013 Tyršův dům, tělocvična T1
2) Doprava MHD do Tyršova domu, Praha 1, - využívejte přímých spojů, bez přestupů
A) ze stanice metra „B“ Anděl tramvají č.6, č.9, č.12, č.20 – (směr centrum) -
vystoupit ve stanici Újezd (č.6, č.9), ve stanici Hellichova (č.12, č.20)
B) ze stanice metra „A“ Malostranská tramvají č. 12, č.20 (směr Sídliště Barrandov),
č. 22 (směr Nádraží Hostivař) vystoupit ve stanici Újezd
C) z hlavního vlakového nádraží tramvají č. 9 – (směr Sídliště Řepy),
vystoupit ve stanici Újezd
D) z vlakového nádraží Smíchov tramvají č. 12 (směr Palmovka) č. 20
(směr Divoká Šárka) – vystoupit ve stanici Hellichova
E) z autobusového nádraží Florenc metrem „B“ do stanice Anděl, dále viz a)
POZOR – stanice metra „B“ Národní je uzavřená
►►► III. ÚČAST
Župa vysílá na finále Přeboru ČOS pouze řádně přihlášené závodníky
dle jmenovité přihlášky a na základě potvrzení účasti na přeborech pořadatelem, to je OV ČOS.
Pokud se dostaví osoba, která nebyla předem přihlášena,
nebude pro ni zajištěna strava ani ubytování a nebude jí proplaceno jízdné.
►►► IV. PREZENCE
4) ► pátek 14.6. 2013 od 17:30 do 20:00 hod (Tyršův dům, posluchárna P1)
Prezenci provedou vedoucí župních výprav (i pražských žup) hromadně za celou župu
(dále jen vedoucí výprav). Vedoucího výpravy určí župa.
Při prezenci vedoucí výpravy:
A) předloží platné členské průkazy ČOS všech závodníků - řádně vyplněné, opatřené razítkem T.J.,
podepsané, s vlepenou fotografií a členskou známkou na rok 2013.
Při nesplnění této povinnosti nebude závodníkovi umožněn start - bez náhrady
B) předloží průkazy zdravotní pojišťovny (případně jejich kopie) všech přihlášených závodníků
c) předloží „Potvrzení účasti závodníků a doprovodu“, potvrzené župou
d) uhradí startovné (50,-Kč/závodníka)
e) převezme stravenky, startovní čísla, účastnický odznak
f) odevzdá CD s hudbou pro prostná ženských kategorií. Každá závodnice musí mít
vlastní CD s kvalitní nahrávkou řádně označené jménem závodnice, T.J. a župou. Na
CD je nutné označit také číslo skladby, pokud je na CD více skladeb.
Po závodě si nezapomeňte vyzvednout CD v hudební režii !!!
g) ubytuje členy župní výpravy dle pokynů, které obdrží u prezence
h) vyúčtuje jízdné pro členy župní výpravy (viz. JÍZDNÉ), formuláře obdrží u výplaty
jízdného. Pokyny k vyplnění formulářů budou sděleny pokladní přeboru přímo v místě
vyplácení jízdného (podle způsobu dopravy do Prahy…).
Doporučujeme přivést sebou jednu soupisku navíc – použití při proplácení
jízdného. Jízdné se vyplácí do 22:00 hod.
Při neúčasti přihlášené župy budou účtovány skutečně vzniklé náklady
- v případě problémů na cestě (opožděný příjezd) volejte mobil: 603 150 570
Od 20:30 hod. se koná porada vedoucích výprav, činovníků přeboru a hlavních rozhodčích
jednotlivých sportovních odvětví.
Účast na této poradě je povinná pro všechny vedoucí výprav (i pražských).
►►► V. JÍZDNÉ
Jízdné bude proplaceno při prezenci dle platné směrnice OV ČOS.
1/ Jízdné hromadným dopravním prostředkem bude proplaceno přihlášeným účastníkům po předložení jízdenky
hromadným dopravním prostředkem (autobus, vlak II. třída) včetně MHD v Praze.
Při cestách vlakem musí župní výprava použít hromadnou jízdenku.
POZOR!!! Doprava MHD v Praze:
Vedoucí výprav při příjezdu do Prahy zajistí potřebný počet jízdenek MHD pro nutné cestování po Praze.
To je 4 jízdenky /osobu (pro 6.sled dorostenci,muži = 6 jízdenek/osobu).
Ceny jízdenek MHD:
platnost 30 minut - dospělý = 24,-Kč,
děti od 6 do 15 let = 12,-Kč,
(platnost 90 minut dospělý = 32,-Kč, děti od 6 do 15 let = 16,-Kč).
POZOR! na dopravu do Tyršova domu (pátek) a na dopravu z TD na nádraží (neděle) i
na dopravu z Tyršova domu na Barrandov (sobota) postačí vždy jízdenka nepřestupná krátkodobá
á 24,-Kč/dospělá osoba, á 12,-Kč/děti od 6 do 15 let.
Tyto jízdenky je třeba zahrnout do celkového vyúčtování jízdného.
Informace o MHD v Praze na www.DPP.cz
2/ Při použití soukromého vozidla bude jízdné proplaceno majiteli soukromého vozidla (řidiči),
který bude mít cestu předem schválenou OV ČOS.
To znamená nahlásit předem e-mailem: odbor.vsestrannosti@sokol.eu,
(počet a jména osob, které osobním autem přijedou + SPZ).
Možnosti:
a/ vozidlo bude plně obsazeno (tzn. min. 3 osoby) – v tomto případě bude jízdné vyplaceno částkou 3,- Kč za každý ujetý km bez rozdílu typu a spotřeby (pouze řidiči).
b/ vozidlo bude obsazeno pouze 2 osobami – v tomto případě bude jízdné vyplaceno částkou 2,- Kč za každý ujetý km bez rozdílu typu a spotřeby (pouze řidiči).
c/ pokud řidič jede sám (např. rozhodčí), má nárok pouze na cestovné ve výši jízdenky hromadné dopravy (vlak II. tř.)
Nebude-li cesta nahlášena a schválena předem, má řidič nárok pouze na cestovné ve výši jízdenky hromadné dopravy (vlak II. tř.).
Všem ostatním spolucestujícím v soukromém vozidle se cestovné neproplácí.
Nemá-li soukromé vozidlo havarijní pojištění na všechna sedadla. ČOS nepřebírá zodpovědnost za případné škody na zdraví a majetku.
3/ Jízdné větší skupiny cvičenců (pronájem autobusu)
Vysílající složka požádá písemně na OV ČOS o povolení pronájmu autobusu nejpozději v den uzávěrky přihlášek - (uvede dopravce, předběžnou cenu pronájmu a vytížení autobusu).
Pokud bude pronájem schválen, vysílající složka přefakturuje vzniklé náklady na OV ČOS nejpozději do čtyř týdnů po ukončení akce
(zašle přefakturaci společně s kopií zaplacené faktury za dopravu).
Později zaslaná přefakturace nebude proplacena.
Výjimky v proplacení jízdného schvaluje vedení náčelnictva ČOS.
Vyúčtování jízdného za celou župní výpravu najednou provede vedoucí výpravy ihned po prezenci 14.6.2013 od 17:00 do 22:00 hod.
V sobotu a v neděli se jízdné již nebude proplácet (neplatí pro rozhodčí a organizátory).
►►► VI. UBYTOVÁNÍ - závodníci + doprovod
Ubytování hradí OV ČOS závodníkům a povolenému počtu doprovodu.
Ubytování zajišťujeme v tělocvičnách Tyršova domu na vlastní podložce a spacím pytli a v hostelu Sokol v Tyršově domě.
S rozdělením ubytovací kapacity byli župy seznámeny e-mailem dne 28.6. 2013.
►►► VII. STRAVOVÁNÍ - závodníci + doprovod
Stravování hradí účastníci hromadně předem na základě požadavku uvedeného v potvrzené přihlášce.
Stravování začíná v sobotu snídaní a končí v neděli obědem.
Ceny: snídaně 44,- Kč, oběd 78,- Kč, večeře 73,- Kč.
Stravenky a informace o stravování obdrží vedoucí výpravy u prezence.
Místo a doba výdeje stravy je součástí časového harmonogramu, který obdrží vedoucí výpravy na poradě vedoucích (pátek od 20:30 hod.).
U výdeje stravy mají přednost rozhodčí a organizátoři.
Upozorňujeme na dodržování pitného režimu – závodníci by si měli zajistit dostatečné množství tekutin nejen po dobu závodu.
Pitná voda bude k dispozici po celou dobu akce na všech sportovištích.
►►► VIII. STRAVOVÁNÍ a UBYTOVÁNÍ - rozhodčí + organizátoři
přihlášek a dle pracovního zařazení
b) stravenky a dobu výdeje stravy rozhodčí obdrží na poradě rozhodčích (termíny porad
rozhodčích viz dále)
c) rozhodčí a organizátoři mají u výdeje stravy přednost
d) - ubytování rozhodčích a organizátorů je zajištěno na základě došlých přihlášek
v hostelu Sokol v Tyršově domě.
►►► IX. OBLEČENÍ – závodníci, cvičitelé doprovod, rozhodčí
a/ závodníci - musí mít vhodné oblečení a obuv odpovídající danému sportovnímu
odvětví ve všech soutěžích přeboru a při slavnostních nástupech:
(nevhodně oblečeným závodníkům nebude povolen start v soutěži)
slavnostní zahájení a závěrečné vyhlášení výsledků
- sportovní úbor a obutí do tělocvičny. Nedodržení tohoto pokynu bude závodník ze slavnostního nástupu vyloučen.
soutěž SG ženských složek
soutěž SG mužských složek
- trenýrky nebo gymnastické šponovky a tílko nebo tričko
soutěže v atletice
- trenýrky nebo leginy a tílko nebo tričko, tretry jsou povoleny
soutěž v plavání
- klasické plavky (bermudy nejsou povoleny)
Označení závodního cvičebního úboru sokolskou symbolikou
(důstojně umístěnou – hruď nebo levý rukáv) je povinné pro SG a atletiku.
b/ cvičitelé a doprovod - musí mít odpovídající sportovní oblečení a obuv, pokud jsou přítomni
na sportovních plochách a sportovištích.
V civilním oblečení nebude doprovod na sportoviště vpuštěn. Do prostoru bazénu je nutné mít plavky a tričko.
c/ rozhodčí - SG (muži) tmavé kalhoty a bílá košile
SG (ženy) tmavá sukně nebo tmavé kalhoty a bílou halenku
atletika – tmavé kalhoty (možné i sportovní) nebo sukně a bílá košile, halenka (možné i tričko)
plavání – plavky, bílé tričko.
►►► X. PORADY (účast na poradách je povinná)
jednotlivých sportovních odvětví: pátek 14. 6. 2013 ve 20:30 hod v TD, posluchárna č.1
b) Porada rozhodčích SG ženských složek (hlavní rozhodčí Lenka Jandová):
pátek 14.6. 2013 v 19:00 hod – zasedací místnost náčelnictva ČOS, TD
c) Porada rozhodčích atletiky (hlavní rozhodčí Vanda Marušová):
sobota 15. 6. 2013 v 7:45 hod –Fakultní Základní škola Barrandov II,
V Remízku III/919, Praha 5
d) Porada rozhodčích SG mužských složek (hlavní rozhodčí Bohuslav Povondra):
sobota 15. 6. 2013 ve 13:00 hod – zasedací místnost náčelnictva ČOS, TD
e) Porada rozhodčích a organizátorů plavání (hlavní rozhodčí Milan Sobota):
neděle 16.6. 2013 v 7:00 hod – vestibul bazénu Tyršova domu
►►► XI. ČASOVÝ POŘAD ZÁVODŮ – /předběžný/
Slavnostní nástup |
závodníci, doprovod, rozhodčí SG ženských, případně rozhodčí mužských složek (mimo 1.sled - žákyně III.) |
sobota 15.6. |
řazení od 7:15
|
řazení tělocvična T4
|
od 7:30 hod. |
tělocvična T1, Tyršův dům, Praha 1 |
|||
SG + šplh |
ženské složky |
sobota 15.6.
|
od 8:00 hod. |
Nosticova tělocvična Praha 1 |
SG + šplh |
mužské složky |
sobota 15.6. |
od 14:00 hod. |
tělocvična T1, Tyršův dům, Praha 1 |
Atletika |
mužské složky |
sobota 15.6. |
od 9:00 hod. a od 18:00 hod. (6.sled) |
FZŠ V remízku, Praha 5, Barrandov |
Atletika |
ženské složky |
sobota 15.6. |
od 15:00 hod. |
FZŠ V remízku, Praha 5, Barrandov |
Plavání |
dle časového pořadu plavání |
neděle 16.6. |
od 8:00 hod. |
bazén Tyršův dům, Praha 1 |
Vyhlášení výsledků |
všichni účastníci |
neděle 16.6. |
od 13:30 hod. |
tělocvična T1, (řazení T4) Tyršův dům, Praha 1 |
Doprovod závodníků musí mít sportovní oblečení a vhodnou obuv.
Na sportovištích jsou přítomni pouze závodníci a jejich doprovod kategorie, která právě soutěží.
Předpokládaný konec přeboru - neděle 16.6. 2013 do 16:00 hod.
Žádáme vedoucí výprav, aby si naplánovali odjezdy z Prahy po vyhlášení výsledků.
Podrobný harmonogram přeboru a časové pořady závodů obdrží vedoucí výprav na poradě
►►► X. DOPRAVA po Praze MHD v době závodů
Informace o dopravě o přejezdech na sportoviště obdrží vedoucí výprav na poradě
(pátek od 20:30 hod.).
►►► XII. DŮLEŽITÁ UPOZORNĚNÍ
1) Přihlášeného závodníka lze ze zdravotních důvodů nahradit jiným závodníkem
nejpozději při prezenci - za podmínky, že splňuje kritéria pro nominaci.
2) Za zdravotní stav nezletilých závodníků odpovídají rodiče.
Dospělí závodníci odpovídají za svůj zdravotní stav osobně.
3) Závodníci, kteří trvale užívají léky jsou povinni tuto skutečnost vždy hlásit zdravotníkovi a patřičné léky mít u sebe.
4) Nástup všech účastníků i rozhodčích při zahájení (kromě 1.sledu SG-Ž)
a při závěrečném vyhlášení výsledků je povinný ve sportovním oblečení a v obutí do tělocvičny.
5) Na sportovištích se pohybují pouze závodníci kategorie, které právě soutěží
a jejich doprovod (viditelně označení vizitkou).
6) Nářadí musí odpovídat přepisům a pravidlům. Za jeho stav odpovídá technický ředitel.
Případné připomínky lze směrovat pouze na technického ředitele.
Není přípustné, aby případné výjimky a změny povoloval někdo jiný např. rozhodčí, včetně hlavního rozhodčího.
7) SG – starší žákyně III. a IV. – pro volný přeskok je určeno nářadí – kůň (viz PROPOZICE bod 8)
8) SG – ženy - akrobacie: SG ženy - pružný pás 12 m.
9) Atletika:10 minut před každou atletickou disciplínou se závodník zaregistruje u příslušného
vrchníka. Pro závod v atletice lze použít tretry s hřeby na tartan.
10) Plavání: plave se zvoleným plaveckým způsobem,
který v průběhu závodní trati nelze měnit. Koupací čepici doporučujeme – není povinná.
11) Výsledky: Pořadatel zpracuje podrobnou výsledkovou listinu. Výsledky budou k dispozici na
www.sokol.eu a www.sokol.cz.
12) Je nepřípustné vnášet do prostorů konání závodu cenné věci.
Ve výjimečných případech nutno cenné věci uložit u vedoucího župní výpravy nebo u pořadatele přeboru (OV ČOS).
13) Každý účastník Přeboru (závodníci, doprovod, rozhodčí a organizátoři) musí během celého přeboru nosit viditelně účastnický odznak,
doprovod, rozhodčí a organizátoři navíc vizitku (obdržíte u prezence).
14) Večer se TD bude zamykat ve 23:00 hod.
15) Ubytovacích prostor: kdo odchází poslední, je vždy povinen ubytovací prostor zamknout a klíč odevzdat ve vrátnici č. 2.
V neděli po ukončení akce je povinnost klíč a ubytovací prostor předat vedoucímu ubytování.
16) Sokolská prodejna bude pro účastníky přeboru otevřena v pátek 1.6.2012 do 22.00 hodin.
Jarek Kučera v.r. Miroslav Vrána v.r.
místonáčelník ČOS náčelník ČOS
jednatel přeboru ředitel přeboru
V Praze dne 6.6. 2013
Příloha: „Potvrzení účasti“
P R O P O Z I C E
Přeboru ČOS sokolské všestrannosti na cvičební rok 2012 / 2013
pro kategorie starších žáků a žákyň, dorostenců a dorostenek, mužů a žen
1. Pořadatel
Náčelnictvo Odboru všestrannosti ČOS
2. Základní předpis
Závodí se podle:
b) Rozpisu soutěže sokolské všestrannosti na cvičební rok 2012 / 2013,
schváleného náčelnictvem odboru všestrannosti ČOS dne 19.10. 2012.
3. Hlavní činovníci:
ředitel přeboru Miroslav Vrána
jednatel přeboru Jarek Kučera
technický vedoucí – SG mužské složky Petr Svoboda
technická vedoucí – SG ženské složky Lenka Kocmichová
technická vedoucí – atletika Liana Zahradníková
hlavní rozhodčí SG – ženské složky Lenka Jandová
hlavní rozhodčí SG – mužské složky Bohuslav Povondra
hlavní rozhodčí atletiky Vanda Marušová
hlavní rozhodčí plavání Milan Sobota
vedoucí zpracování výsledků Martin Sobota
zdravotní dozor MUDr. Blanka Kocmichová
4. Datum a místo konání 14. - 16. června 2013 Praha
PREZENCE 14.6. 2013 /17:30-19:30hod./
Praha 1, Tyršův dům, Újezd 450,
Vedoucí při prezenci předloží:
Při prezenci bude vybíráno startovné
ve výši 50,- Kč za závodníka
Závodníci, kteří se neprezentují v tomto termínu, nebudou do přeboru zařazeni.
Platí i pro pražské župy!
V případě zpoždění dopravy volat na mobil 603 150 570.
Místa konání jednotlivých závodů:
- zahájení přeboru 15.6. Tyršův dům, tělocvična T1
- závody ve SG a šplhu 15.6. Tyršův dům, tělocvična T1, mužské složky
- závody ve SG a šplhu 15.6. Nosticova tělocvična, Praha 1, ženské složky
- závody v atletice 15.6. Hřiště u fakultní ZŠ V Remízku, P 5 - Barrandov
- závody v plavání 16.6. Tyršův dům, bazén
- vyhlášení výsledků 16.6. Tyršův dům, tělocvična T1
5. Kategorie
6. Technický předpis
Pro všechny kategorie platí Technická ustanovení (bod č.11. a č.12.)
a Předpis (bod č.13.) Rozpisu soutěže sokolské všestrannosti 2011/ 2012 z 19.10. 2012.
Nominaci rozhodčích pro jednotlivé soutěže provede OV ČOS.
7. Hudební doprovod (k prostným ženských složek)
Každá závodnice musí mít vlastní CD v klasickém formátu s kvalitní nahrávkou,
řádně označené jménem závodnice, názvem T.J. a župy.
Na CD je nutné označit také číslo skladby, pokud je jich na CD víc.
Vedoucí skupiny odevzdají takto označená CD při prezenci.
Po závodě si nezapomeňte vyzvednout CD v hudební režii !!!
8. Podmínky účasti
Viz bod 9. Rozpisu soutěže sokolské všestrannosti ČOS z 19.10. 2012.
V přeboru ČOS není povolena účast závodníků registrovaných ve sportovních svazech atletiky,
sportovní gymnastiky, plavání a závodníkům, kteří se zúčastňují postupových svazových soutěží.
V případě, že bude zjištěno nedodržení tohoto ustanovení, bude závodník bez náhrady ze soutěže vyloučen.
Viz bod 13. Rozpisu soutěže sokolské všestrannosti ČOS z 19.10.2012.
Ženské složky soutěží ve SG podle Závodních sestav SG ženských složek platných od 1.9. 2010.
Jako přeskokové nářadí bude pro kategorii žákyně III a IV. použit kůň.
Mužské složky soutěží ve SG podle Závodních sestav SG mužských složek platných od 1.9.2002
a dle Změn závodních sestav SG mužských složek, platných od 1.9. 2005
a dle Druhých změn závodních sestav SG mužských složek platného od 1.9. 2010.
9. Postupový klíč
V jednotlivých kategoriích mohou župní náčelnictva
přihlásit následující počty závodníků a závodnic:
|
počet nominovaných závodníků |
počet závodníků, kteří dokončili župní přebor |
starší žákyně III starší žákyně IV |
2 závodnice, jestliže župní přebor ukončilo |
1 – 10 závodnic |
+ 1 závodnice za každých dalších započatých 10 závodnic |
|
|
starší žáci III starší žáci IV |
2 závodníci, jestliže župní přebor ukončilo |
1 – 4 závodníci |
+ 1 závodník za každé další započaté 4 závodníky |
|
|
dorostenky dorostenci |
3 závodnice/níci, jestliže župní přebor ukončilo |
1 – 6 závodnic/níků |
+ 1 závodnice/ník za každé další započaté 3 závodnice/níky |
|
|
ženy, muži |
3 závodnice/níci, jestliže župní přebor ukončilo |
1 – 6 závodnic/níků |
+ 1 závodnice/ník za každé další započaté 3 závodnice/níky |
|
Pro účast v Přeboru rozhoduje vždy počet závodníků, kteří k termínu odeslání přihlášek, tj, do 29.5. 2013,
absolvovali celý župní přebor (závodník musí zvládnout a absolvovat všechny disciplíny).
V počtu nominovaných závodníků za župu může být jeden závodník,
který neabsolvoval z objektivních důvodů (písemně zdůvodnit) jedno sportovní odvětví.
Župy nemusí vysílat závodníky z prvních míst dle umístění v župním přeboru.
Župa má možnost vyslat závodníky dle své úvahy
(při zachování podmínky absolvování celého závodu).
V případě velkého počtu přihlášek si pořadatel vyhrazuje právo
upravit počet startujících.
Doprovod – jedna osoba za ženské složky a jedna osoba za mužské složky
tj.max. dvě osoby za župu (z kapacitních důvodů).
10. Přihlášky
Termín doručení přihlášek: do 29. května 2013
(platí datum odeslání mailu nebo razítko pošty).
Zaslání přihlášky se všemi požadovanými výsledky
a přílohami elektronickou poštou
e-mail: odbor.vsestrannosti@sokol.eu
nebo mkoutska@sokol.eu
nebo na adresu:
Odbor všestrannosti ČOS
(OV ČOS, Újezd 450, 118 01 Praha 1)
Župy zasílají:
3) závazné přihlášky na stravování (příloha 2), včetně potvrzení o úhradě stravy.
Na přihlášky došlé po výše uvedeném termínu, nebo na přihlášky neúplné nebude brán zřetel
– závodníci nebudou zařazeni do přeboru ČOS !!!
Výsledkové listiny musí být vyplněny u všech disciplín.
Pokud nominovaný závodník onemocní, lze ho nahradit závodníkem jiným
(který splnil kritéria pro nominaci) - nejpozději při prezenci.
11. Ubytování, stravování (bude upřesněno v pokynech)
Stravování a ubytování bude zajištěno.
Župy přihlašují všechny své účastníky k ubytování
a stravování hromadně na přiložených formulářích.
Ubytování tradičně na vlastních podložkách a ve vlastních spacích pytlích (tělocvičny v TD).
Rozhodčí a pořadatelé budou ubytováni v hostelu v Tyršově domě.
Ubytování je hrazeno z rozpočtu OV ČOS. Bližší informace k ubytování – viz Pokyny.
Úhradu za stravování provedou župy hromadně za všechny své závodníky a doprovod
předem současně s přihlášením k přeboru ČOS, nejpozději do 29. května 2013 na účet ČOS.
Číslo účtu: 277699580257/0100, variabilní symbol 130116/xx,
kde xx = číslo přihlašované župy.
Potvrzení o úhradě stravy nutno zaslat společně s objednávkou stravování.
Podmínka pro objednání stravy. Počty jídel objednané stravy jsou závazné – nelze stornovat.
Ceny: snídaně 44,-Kč, oběd 78,-Kč. večeře 73,-Kč.
12. Cestovné (hrazeno z rozpočtu OV ČOS)
Bude proplaceno při prezenci dle platné směrnice OV ČOS:
Možnosti: a/ Vozidlo bude plně obsazeno (tzn. minimálně 3 osoby).
V tomto případě bude cestovné vyplaceno částkou 3,- Kč za každý ujetý km bez
rozdílu typu a spotřeby vozidla (pouze řidiči).
b/ Vozidlo bude obsazeno pouze 2 osobami.
V tomto případě bude cestovné vyplaceno částkou 2,- Kč za každý ujetý km bez
rozdílu typu a spotřeby vozidla (pouze řidiči).
c/ Pokud řidič jede sám, má nárok pouze na cestovné ve výši jízdenky
hromadné dopravy (vlak II.tř.).
Nebude-li cesta nahlášena a schválena předem, má řidič nárok pouze na cestovné ve výši jízdenky hromadné dopravy (vlak II. třídy). Všem ostatním spolucestujícím v soukromém vozidle se cestovné neproplácí.
Nemá-li soukromé vozidlo havarijní pojištění na všechna sedadla, ČOS nepřebírá zodpovědnost
za případné škody na zdraví a majetku.
3) Jízdné větší skupiny cvičenců – pronájem autobusu
Vysílající složka požádá písemně OV ČOS o povolení pronájmu autobusu nejpozději v den uzávěrky přihlášek na akci, to je do 29.5.2013 ( uvede dopravce, předběžnou cenu pronájmu a vytíženost autobusu). Pokud bude pronájem schválen, vysílající složka přefakturuje vzniklé náklady na OV ČOS nejpozději do čtyř týdnů po konání akce (zašle přefakturaci spolu s kopií zaplacené faktury za dopravu). Později zaslaná přefakturace nebude proplacena.
Výjimky v proplácení cestovného schvaluje vedení náčelnictva ČOS.
13. Vyhodnocení – výsledky přeboru ČOS
Výsledky se zpracovávají podle Rozpisu soutěže sokolské všestrannosti ČOS 2012 / 2013
schváleného náčelnictvem ČOS dne 19.10. 2012.
14. Protesty
V souladu s pravidly se ve sportovní gymnastice protesty proti hodnocení nepřipouští.
V atletice, plavání a šplhu se písemné protesty podávají do rukou hlavního rozhodčího
příslušného sportovního odvětví s vkladem 100,- Kč, který při zamítnutí protestu propadá ve prospěch pořadatele.
Dle pravidel příslušného sportovního odvětví o protestu rozhoduje s konečnou platností komise složená
z ředitele závodu a hlavního rozhodčího příslušného sportovního odvětví.
15. Oblečení
a/ závodníci musí mít vhodné oblečení a obuv odpovídající danému sportovnímu odvětví
ve všech soutěžích přeboru a při slavnostních nástupech:
/nevhodně oblečeným závodníkům nebude povolen start v soutěži/
obutí do tělocvičny. Nedodržení tohoto pokynu bude závodník
ze slavnostního nástupu vyloučen.
přiléhavé kalhoty (nejsou povoleny leginy do poloviny stehen)
tílko nebo tričko
povoleny
Označení závodního cvičebního úboru sokolskou symbolikou
(důstojně umístěnou – hruď nebo levý rukáv) je povinné pro SG a atletiku.
b/ cvičitelé a doprovod - musí mít odpovídající sportovní oblečení a obuv,
pokud jsou přítomni na sportovních plochách a sportovištích.
V civilním oblečení nebude doprovod na sportoviště vpuštěn.
Do prostoru bazénu je nutné mít plavky a tričko.
c/ rozhodčí - SG (muži) - tmavé kalhoty a bílá košile
SG (ženy) - tmavá sukně nebo tmavé kalhoty a bílá halenka
atletika - tmavé kalhoty (možné i sportovní) nebo sukně a bílá košile,
halenka (možné i tričko)
plavání - plavky, bílé tričko
16. Odměny
První tři závodníci a závodnice v každém odvětví
a v celkovém umístění obdrží medaile a diplomy.
17. Startovné
50,-Kč/ závodníka – úhrada při prezenci
18. Závěrečná ustanovení
Pořadatel soutěže zpracuje výsledkovou listinu, kterou rozešle elektronicky všem župám.
Výsledky budou k dispozici rovněž na http://www.sokol.eu a http://www.sokol.cz
Miroslav Vrána v.r. Lenka Kocmichová v.r.
náčelník ČOS a ředitel přeboru náčelnice ČOS
Přílohy:
1. Přihláška účastníků (závodníků a doprovodu), objednávka ubytování
2. Závazná objednávka stravování účastníků přeboru
Poznámka: přihlášené župy obdrží po 29.5. 2013 potvrzení účasti a bližší POKYNY
Zpracoval: Jarek Kučera
Odesláno na župy dne 25.4. 2013
vloženo dne: 08.06.2013 poslední změna: 09.06.2013 Michal Pávek,
Pokyny pro účastníky 2013
1370690152_1.doc (velikost 217088 bajtů) | |
Propozice 2013
1370690152_2.doc (velikost 200192 bajtů) |
Výsledky Přeboru ČOS v sokolské všestrannosti st. žactva, dorostu a dospělých 2013 - Martin Sobota
Výsledky Přeboru ČOS v sokolské všestrannosti st. žactva, dorostu a dospělých 2013 v Praze
Přidáno: 16.06.2013 13:35:31